اشعاري زيبا در مدح شاه نجف

ذکر من، تسبيح من، ورد زبان من علي است
جان من، جانان من، روح و روان من علي لست
تا علي (ع) دارم ندارم کار با غير علي
شکر لله حاصل عمر گران من علي است
ميلاد امام علي(ع) مبارک باد

****************************************
هر کس که شود داخل حصن حيدر
ايمن بود از عذاب روز محشر
جز مهر علي و آل چيزي نبود
سرمايه ي طوبا و بهشت و کوثر
ميلاد امام علي(ع) مبارک باد

***************************************
تمام لذت عمرم همين است
که مولايم اميرالمومنين است

******************************************
ميلاد مرتضي اسدالله حيدر است
جشن ولادت علي(ع) آن مير صفدر است
زوجي براي فاطمه حق آفريده است
اين زادروز همسر زهراي اطهر است

*********************************************
آن شير دلاور که زبهر طمع نفس
در خوان جهان پنجه نيالود، علي بود
شاهي که وصي بود و ولي بود، علي بود
سلطان سخا و کرم و جود، علي بود

**********************************************
تا که بر لب نامت اي زيباترين، مي آورم
آسمان ها را تو گويي بر زمين مي آورم
تو طلوع آفتابي، من اذان مغربم
زير لب نام اميرالمؤمنين مي آورم

 *********************************************
تا حبّ علي و آل او يافته ايم
کام دل خويش مو به مو يافته ايم
وز دوستي علي و اولاد علي است
در هر دو جهان گر آبرو يافته ايم

 **************************************
از دين نبي شکفته جان و دل من
با مهر علي سرشته آب و گل من
گر مهر علي به جان نمي ورزيدم
در دست چه بود از جهان حاصل من

****************************************
ميلاد امام علي(ع)آغازگر اشاعه عدالت و مردانگي و معرف والاترين الگوي شهامت و ديانت، بر عاشقانش مبارک باد!
*****************************************
 از کعبه ي حق بانگ جلي مي آيد
آواز خوش لم يزلي مي آيد
بشنو که سروش وحي سرمد گويد
آغوش گشاييد که علي مي آيد
*ميلاد مولاي متقيان مبارکباد*

*******************************************
 خوشرويي احساني است بي هزينه. (امام علي عليه السلام)
ولادت خوشروترين و خوشبوترين گل باغ امامت و ولايت ، تبريک و تهنيت.

**************************************
 عمري است که دم به دم علي ميگويم.
در حال نشاط و غم علي مي گويم.
يک عمر علي گفتم و ان شاء الله.
تا آخر عمر هم علي مي گويم.
\ ميلاد مسعود مولاي متقيان مبارک //

*****************************************
 به آخرت چنگ بزن، دنيا خود با خواري نزد تو خواهد آمد.   حضرت علي (ع)
ولادت امير کلام، امام همام، حضرت علي عليه السلام، مبارک

*****************************************
امروز گلي شگفته در عالم شد
کز مقدم پاک او جنان خرم شد
در پيش علي دم از مسيحا کم زن
عيسي ز دم علي مسيحا دم شد

********************************************
 اي بود من از بود تو، پدر جان
درياترين درياي جود و احسان
دستان گرم تو هميشه بر سر من
اي مظهر سختکوشي و تلاش و ايمان
*پدر عزيزم روزت مبارک*

*****************************************
درعالم عشق پير استاد عليست
عالم همه بنده اندوآزادعليست
آمدنمك ونمك موافق زعدد
يعني نمك سفره ايجاد عليست

********************************************
ياقاهرالعدو وياعالي العلي
يامظهرالعجائب ويامرتضي علي
ميلاد مظهر عدالت رب مبارك

*******************************************
عليست بر همه عالم كليد باب نجات
بر حبيب خدا ختم انبياء صلوات

*******************************************
ياعلي يا ايليا يا بوالحسن يا بوتراب
حل مشكل شاه دين اي شافع يوم الحساب
شاه مردان شير يزدان حيدر دلدل سوار
لافتي الا علي لاسيف الاذوالفقار

****************************************
مرا پير طريقت جز علي نيست
كه هستي را حقيقت جز علي نيست
شنيدم عاشقي فرزانه فرمود
خدارا حول وقوت جز علي نيست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:اشعري زيبا در مدح شاه نجف,پيامك روز پدر,,ساعت 13:11 توسط بردیا آریا| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com